Primăria Brașov a început un proces de actualizare a informațiilor referitoare la locurile de parcare de reședință din cartierele Răcădău și Triaj - Valea Cetății.
Persoanele care locuiesc în aceste zone și au autoturismele înmatriculate la adresa de domiciliu sunt rugate să își revalideze locurile de parcare. Pentru a face acest lucru, este necesar ca acestea să prezinte următoarele documente:
- o copie a actului de identitate (CI/BI) care dovedește domiciliul;
- o copie a certificatului de înmatriculare a vehiculului, care să fie la aceeași adresă de domiciliu și pe numele persoanei care deține abonamentul de parcare.
Documentele pot fi depuse la sediul Primăriei Municipiului Brașov, situat pe b-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informații pentru Cetățeni (C.I.C.). Programul de lucru este de luni până joi, între orele 8:00 și 14:00, iar vineri între orele 8:00 și 13:00. Alternativ, cetățenii pot trimite documentele și online la adresa de e-mail contact@brasovcity.ro.