În luna iunie, compania turcă Nurol s-a impus în topul constructorilor de autostrăzi, înregistrând un avans considerabil pe Autostrada Moldovei A7. Pe locurile fruntașe se află și asocierea Pizzarotti – Retter, care lucrează la Autostrada Bucureștiului A0, alături de grupul UMB, care a realizat progrese semnificative pe A7.
Asocierea dintre Nurol și Makyol a raportat o creștere de peste 11 puncte procentuale pe lotul 3 Pietroasele/Stâlpu – Buzău din A7 Ploiești – Buzău, marcând cel mai mare avans în construcțiile de autostrăzi din România. Constructorii turci au executat astfel mai mult de două treimi din lucrările la ultimul lot al A7 Ploiești – Pașcani.
Pe locul al doilea se află asocierea Pizzarotti – Retter, care a avut un progres de 9,5 puncte procentuale pe lotul 1 Nord din A0.
Nurol continuă să performeze bine, raportând un avans de 7,7 puncte procentuale pe lotul Tg Mureș – Miercurea Nirajului din Autostrada Unirii A8. De asemenea, UMB, cel mai mare constructor român de drumuri, a înregistrat un progres de 7 puncte procentuale pe lotul 1 Focșani – Domnești Târg al A7 Focșani – Bacău, unde stadiul lucrărilor a ajuns la 60%. UMB a raportat, de asemenea, un avans de 4,1 puncte procentuale pe lotul Trifești – Gherăești din A7 Bacău – Pașcani, care a ajuns la un stadiu de peste 34%.