Încheierea contractelor de apă se digitalizează: tot ce trebuie să știi

Încheierea contractelor de apă se digitalizează: tot ce trebuie să știi

Contractele pentru serviciile de apă și canalizare pot fi acum încheiate și prin mijloace electronice, facilitând astfel accesul utilizatorilor la aceste servicii esențiale.

Utilizatorii pot încheia contracte de furnizare a apei și a serviciilor de canalizare prin corespondență electronică, ceea ce simplifică procesul și economisește timp. Toate informațiile necesare și documentele necesare pentru încheierea contractului sunt disponibile online.

Actele necesare pentru semnarea contractului pot fi trimise prin e-mail la contractare@sedc-mioveni.ro. De asemenea, pentru mai multe detalii, clienții pot contacta biroul de contractare la numărul 0348/445.885, tasta 5.

Informațiile complete despre serviciile de apă-canal, inclusiv lista documentelor necesare, pot fi accesate pe site-ul oficial al furnizorului de servicii.

Etichete: contracte apă corepondentă electronică documente necesare furnizare apă servicii apă-canal
Autor: Radulescu Mihai