În cadrul Festivalului Underground 2025, juriul a fost compus din regizorul Radu Dinulescu, criticul de teatru Irina Ionescu și jurnaliștii Ludovic Notaros, Tomas Arond și un alt reprezentant al presei. Ca și în ediția precedentă, au fost acordate premii, inclusiv Trofeul Festivalului, și mențiuni pentru cele mai bune spectacole din competiție.
Din cele 29 de producții selectate, 27 au fost prezentate publicului, iar nouă dintre acestea au fost recompensate cu premii sau mențiuni. La categoria film, din 19 producții, juriul a oferit un singur premiu.
Trofeul Festivalului a fost câștigat de „Kean”, o monodramă a Teatrului Maghiar de Cameră din Arad. Regizat de Tapasztó Ernő, spectacolul îl are ca protagonist pe Attila Harsányi, care interpretează rolul lui Edmund Kean, explorând complexitatea emoțională și artistică a acestui mare actor englez.
În aceeași zi, Harsányi a jucat și alte două spectacole, demonstrându-și versatilitatea artistică. Trofeul mARTA, oferit ca premiu de popularitate, a fost acordat spectacolului „Cabaret”, care ilustrează viața unui artist de cabaret prins între dragoste și război.
Premiul Underground a fost obținut de „Can[not] say?”, o producție a C4 Company din Timișoara, care a impresionat prin abordarea sa inovatoare a teatrului. De asemenea, premiul special al juriului a fost împărțit între două spectacole: „Realități absurde” și „Lesson in Journalism without hypocrisy”, fiecare abordând teme sociale relevante.
Premiul Presei Arădene a fost acordat producției „The Body Of a women as a Battlefield”, care a demonstrat puterea emoțională a interpretării, în ciuda barierelor lingvistice. Juriul a oferit și mențiuni pentru inovație și autenticitate în mai multe spectacole.
La secțiunea film, premiul a fost câștigat de documentarul „Pro Musica: Vreme trece, vreme vine”, care prezintă istoria unui grup muzical important în cultura românească.