Wizz Air a decis să modifice o procedură importantă, ca urmare a sesizărilor primite de la clienți. Aceste plângeri, gestionate de Centrul European al Consumatorilor din România, s-au concentrat pe o practică comercială care a generat confuzie și nemulțumire.
Problema a apărut în momentul în care clienții români optau pentru un upgrade la un abonament superior Wizz Discount. Noul pachet avea termen de valabilitate identic cu cel al vechiului abonament, ceea ce însemna că, în cazul în care upgrade-ul era efectuat cu puțin timp înainte de expirarea vechiului pachet, noul abonament dura doar câteva zile. Această situație crea disconfort, având în vedere costurile semnificative ale upgrade-ului.
După o serie de discuții cu autoritățile române, Wizz Air a recunoscut problema și a promis să ajusteze sistemul de calcul al valabilității pachetelor. De asemenea, compania va informa în scris toți clienții afectați de această schimbare.
Sebastian Hotca, președintele interimar al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), a subliniat că deschiderea Wizz Air către aceste modificări reprezintă un semnal pozitiv pentru întreaga industrie aviatică.