Clasamentul școlilor din Alba Iulia după Evaluarea Națională 2025: Elevii excelează

Clasamentul școlilor din Alba Iulia după Evaluarea Națională 2025: Elevii excelează

Rezultatele Evaluării Naționale din 2025 în Alba Iulia au evidențiat performanțele elevilor din municipiu, cu patru școli în care toți candidații au obținut medii de peste 5. În contrast, o unitate de învățământ a raportat toate mediile sub 5.

Anul acesta, județul Alba nu a înregistrat medii de 10, dar s-au obținut 14 note de 10. Aproape 83% dintre elevii din județ au obținut medii peste 5, în creștere față de 74,6% anul trecut.

Clasamentul școlilor din Alba Iulia, în funcție de procentul elevilor cu medii peste 5, este următorul:

1. Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Simion Ștefan” – 49 elevi, 100% medii peste 5
2. Liceul Teoretic „Sfântul Iosif” – 24 elevi, 100% medii peste 5
3. Liceul Teologic Romano-Catolic „Grof Majlath Gusztav Karoly” – 3 elevi, 100% medii peste 5
4. Școala Gimnazială Bărăbanț – 7 elevi, 100% medii peste 5
5. Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” – 113 elevi, 97,34% medii peste 5
6. Școala Gimnazială „Vasile Goldiș” – 107 elevi, 97,20% medii peste 5
7. Liceul de Arte „Regina Maria” – 28 elevi, 96,43% medii peste 5
8. Școala Gimnazială „Avram Iancu” – 86 elevi, 95,35% medii peste 5
9. Colegiul Tehnic „Alexandru Domșa” – 19 elevi, 94,74% medii peste 5
10. Școala Gimnazială „Ion Agârbiceanu” – 71 elevi, 94,37% medii peste 5

Printre cei mai buni elevi ai Seminarului Teologic Ortodox se numără Csaszar Bogdan, care a obținut o medie de 9,92, incluzând nota maximă la limba română. Directorul adjunct al școlii a subliniat dedicarea și efortul constant al acestuia, sprijinit de familie.

De asemenea, la Școala Gimnazială „Mihai Eminescu”, elevii Mariam Mavritsakis și Petronela Ioana Pavel au obținut medii de 9,85, iar Alexandru Ioan Simina a avut media 9,82. Directorul școlii a evidențiat importanța muncii susținute a elevilor și cadrelor didactice pentru aceste rezultate deosebite.

Etichete: Alba Iulia educație elevi Evaluare Națională performanță rezultate școli
Autor: Radulescu Mihai