Alba Iulia strălucește în Qatar: promovare turistică de amploare

Alba Iulia strălucește în Qatar: promovare turistică de amploare

Alba Iulia a fost aleasă ca destinație turistică în Qatar, fiind inclusă într-un videoclip de promovare a României, care a fost difuzat în cadrul Tawar Mall, un important centru comercial din Doha.

Clipul, realizat de Charlie Ottley, își propune să evidențieze frumusețea și autenticitatea României, prezentând imagini din Cetatea Alba Carolina și reconstituirea istorică a Legiunii a XIII-a Gemina. De asemenea, sunt incluse și alte atracții turistice, cum ar fi Castelul Huniazilor, Sarmizegetusa, precum și diverse biserici și mănăstiri.

Campania de promovare se desfășoară pe parcursul unei săptămâni, urmând a se încheia pe 27 iulie. În weekend, imaginile au fost proiectate pe ecranele exterioare ale mall-ului, oferind vizitatorilor o privire asupra bogăției culturale și istorice a țării.

Etichete: Alba Iulia atracții România Charlie Ottley promovare turistică Qatar Tawar Mall
Autor: Radulescu Mihai