Tot mai mulți europeni optează pentru „made in Europe” în dauna produselor americane

Tot mai mulți europeni optează pentru „made in Europe” în dauna produselor americane

Președintele Asociației Române a Magazinelor Online, Cristi Movilă, a oferit o explicație pentru acest fenomen în creștere.

El a discutat despre lipsa alternativelor suficiente la produsele fabricate în afara Europei și a subliniat că, deși un număr tot mai mare de consumatori preferă să achiziționeze produse „made in Europe”, cererea rămâne totuși redusă, iar acest tip de consum continuă să fie o nișă.

Cristi Movilă a afirmat: „Există foarte multe exemple de persoane care au ales produse „made in Europe”, dar din perspectiva magazinelor, aceasta rămâne o nișă, adică nu există alternative suficiente și nu există o cerere atât de mare încât să devină relevantă.”

Mai mult, președintele Asociației Române a Magazinelor Online a evidențiat importanța încurajării economiei locale, în special în contextul incertitudinii actuale.

„Noi ne uităm, pentru că trăim vremuri destul de neclare, la cum putem să sprijinim economia locală. Ar trebui să ne orientăm către produse precum ceasuri, telefoane, produse de IT&C, dar și software, toate fabricate în Europa, ca alternative la produsele din Statele Unite sau cele care, deși sunt branduri americane, sunt realizate în China sau în alte locații”, a declarat Cristi Movilă.

Mai multe detalii sunt disponibile în video-ul atașat.

De asemenea, un alt subiect de interes este povestea românului care a renunțat la cariera în IT pentru a-și găsi mântuirea ca și călugăr pe Muntele Athos.

Urmăriți și emisiunile noastre pentru informații actualizate și subiecte interesante.

Sursa stire:
Etichete: consumatori europeni Cristi Movilă economia locală made in Europe produse locale
Autor: Paraschiv Dumitru