Românii petrec mai mult timp în mall-uri: publicitatea indoor câștigă teren

Românii petrec mai mult timp în mall-uri: publicitatea indoor câștigă teren
Pexels-cottonbro studio

Un studiu recent arată că românii alocă cu 46% mai mult timp vizitelor la centre comerciale. Aproape 52% dintre participanți afirmă că merg la mall cel puțin o dată pe săptămână, iar cheltuielile medii pe vizită au crescut cu aproape 15%, atingând suma de 370 lei.

Aceste tendințe favorabile pentru consumatori creează noi oportunități pentru publicitatea indoor, care devine un canal esențial de comunicare pentru branduri. Rata de reamintire a mesajelor publicitare este de peste 70%, cu un procent și mai mare în rândul celor care frecventează des mallurile.

Generatik, prima platformă digitală din România destinată automatizării campaniilor de publicitate indoor, preconizează venituri de până la 3 milioane de euro per locație pentru mallurile de lux până în anul 2026. Această platformă, lansată de Brand Management în vara acestui an, are potențialul de a revoluționa modul în care sunt planificate și implementate campaniile indoor.

Generatik promite să reducă timpul necesar lansării unei campanii de la 20 de zile la doar 20 de minute, oferind o transparență totală în procesul de selecție a locațiilor și execuție. Obiectivul pentru primul an include integrarea principalelor trei mall-uri la nivel național și atragerea a până la 7% din bugetele alocate publicității indoor pentru aceste locații.

„Viitorul publicității nu mai este doar despre afișe informative, ci despre impact, senzații și experiențe memorabile. Consumatorii petrec peste trei ore la fiecare vizită la mall, iar acest lucru reprezintă oportunități directe pentru branduri de a influența deciziile de achiziție,” a declarat Răzvan Marincoi, Product Manager la Generatik.

Etichete: cheltuieli consumatori mall publicitate indoor români
Autor: Paraschiv Dumitru