Regizorul Tudor Giurgiu critică condițiile de la Aeroportul Otopeni: un adevărat iad pentru pasageri

Regizorul Tudor Giurgiu critică condițiile de la Aeroportul Otopeni: un adevărat iad pentru pasageri

Regizorul Tudor Giurgiu a exprimat recent nemulțumirea sa față de condițiile de igienă de la Aeroportul Otopeni, subliniind mirosurile neplăcute și neglijența în întreținere. El a descris în detaliu o experiență neplăcută în care a fost nevoit să suporte un miros insuportabil în toalete, ceea ce i-a provocat disconfort, mai ales având un copil cu el.

Giurgiu a subliniat faptul că, în ciuda profitului semnificativ de peste 540 milioane de lei generat de aeroport, condițiile de igienă rămân deplorabile, cu măsuri de curățenie insuficiente. El a observat că pasagerii străini erau surprinși și dezamăgiți de condițiile întâmpinate, comparându-le cu cele din țări subdezvoltate.

Pe lângă problemele de igienă, regizorul a relatat și frustrările întâmpinate în timpul livrării bagajelor, menționând că a fost nevoit să aștepte mai mult de 45 de minute pentru a-și recupera bagajele de la banda de livrare. La un moment dat, zborul său a dispărut de pe ecranul informativ, lăsând pasagerii confuzi și fără informații clare.

„După o așteptare îndelungată, am fost nevoit să mă întorc de la banda de livrare, unde ne era promis că bagajele vor apărea. În cele din urmă, am reușit să le recuperăm, dar experiența a fost extrem de frustrantă”, a adăugat Giurgiu.

Regizorul a făcut apel la autorități să îmbunătățească serviciile oferite pasagerilor, susținând că imaginea aeroportului este afectată de gestionarea ineficientă a relațiilor cu clienții. El a criticat sever lipsa de responsabilitate și de preocupare din partea celor care se ocupă de administrarea aeroportului.

Informatii preluate si adaptate din: Stirile PROTV
Etichete: Aeroportul Otopeni bagaje igienă mizerie Tudor Giurgiu
Autor: Paraschiv Dumitru