Recent, instanța a admis o contestație în anulare formulată de avocații lui Mario Iorgulescu, care au susținut că faptele legate de conducerea sub influența alcoolului s-au prescris. Această decizie a dus la formarea unui complet de divergență, având în vedere că un magistrat a avut o opinie diferită.
Astfel, procesul penal în legătură cu această infracțiune a fost declarat încheiat, lăsând în vigoare o pedeapsă de 7 ani pentru ucidere din culpă, precum și 3 ani pentru complicitatea la lipsire de libertate, rezultând o condamnare finală de 8 ani de închisoare.
Deși nu a executat nicio zi de închisoare, Iorgulescu a beneficiat de mai multe reduceri de pedeapsă: în februarie 2023 a fost condamnat la 15 ani și 8 luni, iar în octombrie aceeași instanță a redus pedeapsa la 13 ani și 8 luni. În 2024, Înalta Curte a decis că Iorgulescu trebuia judecat pentru ucidere din culpă, iar la rejudecare, pedeapsa a fost stabilită la 8 ani și 8 luni.
Accidentul mortal a avut loc pe 8 septembrie 2019, când Iorgulescu, după o petrecere, a consumat alcool și droguri, și s-a urcat la volanul unui Aston Martin. A condus cu viteză extrem de mare, provocând un accident în care un bărbat a decedat. După incident, el a părăsit România, fiind transportat în Italia pentru tratament medical, fără a fi audiat de autoritățile române.