Instagram ar putea ajunge pe televizoare: ce planuri are Meta pentru viitor

Instagram ar putea ajunge pe televizoare: ce planuri are Meta pentru viitor
Pexels-cottonbro studio

Meta explorează posibilitatea lansării unei versiuni a Instagram dedicată televizoarelor, ca parte a unei strategii mai ample axate pe conținut video.

Recent, compania a introdus o aplicație pentru iPad care se deschide direct în Reels, iar o actualizare similară este așteptată și pentru versiunile mobile, evidențiind angajamentul Meta de a se adapta la tendințele actuale de consum media.

Adam Mosseri, șeful Instagram, a subliniat că, în contextul în care utilizatorii își mută activitățile pe platforme de socializare către televizoare, compania trebuie să evolueze pentru a rămâne relevantă. „Dacă comportamentul şi consumul se mută la televizor, atunci trebuie să ne adaptăm”, a afirmat el la o conferință recentă.

O aplicație dedicată televizoarelor ar putea oferi utilizatorilor o nouă modalitate de a interacționa cu conținut video, ceea ce este esențial pentru a contracara rivalitatea cu TikTok, care deja dispune de o aplicație similară. Deși ambele platforme oferă majoritar conținut video în format vertical, care ar putea să nu se afișeze optim pe televizoare, Meta nu intenționează să schimbe natura conținutului disponibil pe Instagram, rămânând concentrată pe materialul generat de utilizatori.

Etichete: Instagram Meta strategii televizoare video
Autor: Paraschiv Dumitru